کلاس‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی شکوه

 

اگرآرزو می‌کنید راهی منعطف‌تر برای مطالعه انگلیسی وجود داشته باشد،

اگر عاشق تکنولوژی مدرن هستید،

اگر به دنبال روش‌های جدید برای ارتقا مهارت زبان انگلیسی خود هستید،

و اگر زمان و مکان برای شما مهم و گاهاً مشکل ساز است،…

چرا کلاس‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی شکوه را امتحان نمی‌کنید؟

همانطور که از نام آن برمی‌آید، دروس آنلاین زبان انگلیسی همان جایی است که شما انگلیسی را در فضای مجازی یاد می‌گیرید. شما در یک زمان مشخص و با یک معلم واجد شرایط آموزش می‌بینید، اما به جای اینکه به یک مدرسه/ موسسه آموزش زبان بروید، می‌توانید از هر کجا که هستید دراین کلاس ها شرکت کنید.برای دسترسی به اینترنت و اتصال به آن فقط باید دستگاه مرتبط با آن ( مثلا لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی هوشمند، تبلت و غیره) را داشته باشید. کلاس‌ها منظم برگزار خواهد شد و تکالیف نیز باید در زمان خود انجام و بصورت مجازی تحویل گردد.خوب بیایید با اصول آموزش آنلاین زبان انگلیسی شروع کنیم و سپس برخی از توصیه‌ها برای داشتن بهترین دروس آنلاین را بررسی کنیم.
دروس آنلاین انگلیسی چگونه عمل می‌کنند؟ موسسات مختلف دوره‌های خود را به روش‌های گاهاً متفاوتی اجرا می‌کنند. هر چند نتیجه نهایی همیشه یکسان است: یعنی انگلیسی یاد می‌گیرید! دامنه لغات خود را افزایش می‌دهید، دستور زبان تمرین می‌کنید، اعتماد به نفس پیدا می‌کنید، یاد می‌گیرید که چگونه جملات خود را نظم دهید و صحبت کنید.
چه تعداد افراد در کلاس هستند؟دروس آنلاین انگلیسی می‌تواند بصورت یک به یک / خصوصی باشد، و از آنجا که زبان آموز دیگری در کلاس وجود ندارد چیدمان درس و زمان کلاس تماما به فرد اختصاص خواهد گرفت که می‌تواند به وی در رسیدن به اهداف یادگیری کمک کند. همچنین دروس آنلاین به صورت گروهی نیز برگزار می‌شود. در این نوع کلاس‌ها، شما وقت کلاس را با دیگر زبان آموزان سهیم خواهید بود. این نوع کلاسها فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های گروهی بوده، گرچه دروس معمولاً انعطاف پذیری کمتری دارند.موسسه شکوه آمادگی برگزاری تمامی کلاسهای آنلاین بصورت خصوصی یا عمومی و در سطوح مختلف را دارد.تدریس آنلاین چگونه صورت می گیرد؟سیستم عامل‌های مختلفی برای دروس آنلاین استفاده می‌شود.

به عنوان مثال، بسیاری از موسسات با استفاده از Skype یا سایر برنامه‌های ارتباطی مشابه ( مثل Whatsapp)، دروس خود را ارائه می‌دهند. برخی از شاگردان نگران عدم تعامل کافی با این روش هستند. اما به این فکر کنید که : شما صدای معلم خود را دارید و اگر از وب کم استفاده کنید می‌توانید تصویر آن‌ها را هم ببینید.باکس پیام (جایی که دو طرف می‌توانید پیام را تایپ کنید) مانند داشتن تخته وایت برد است. شما می‌توانید بلافاصله از طریق این نرم افزار فایل‌های خود را ارسال کنید.

همچنین می‌توانید صفحه رایانه خود را به اشتراک بگذارید! شما علاوه بر صدا، کمک بصری نیز دارید.برخی از موسسات از جمله موسسه زبان شکوه از پلت فرم های آموزشی نظیر Adobe connect, Bigbluebutton, Skyroom, ویا Zoom استفاده می‌کنند. این ابزارها معمولاً دارای طیف وسیعی از ابزارهای ارتباطی هستند: صدا و فیلم، باکس متن، اشتراک گذاری فایل‌ها و گزینه‌های هایلایت و طراحی.همچنین برخی مدارس زبان آنلاین در سیستم‌هایی مانند Second Life فعالیت می‌کنند،‌ جایی که برای یادگیری زبان حقیقتا وارد دنیای مجازی می‌شوید. جایی که در آن آواتار اختصاصی خود را دارید (شخصیتی ساخته شده توسط رایانه که نمایانگر شماست) که در واقع می‌تواند در یک دنیای مجازی قدم بزند.در واقع، این شاید تعاملی‌تر از یک درس در کلاس باشد! برای تمرین موقعیت‌های واقعی زندگی با تمام عناصر بصری اطراف خود، می‌توانید به فروشگاه‌های مجازی، بیمارستان‌ها، دفاتر، فرودگاه‌ها و موارد دیگر مراجعه کنید!

این کلاس‌ها چه زمانی دایر هستند؟

موسسه زبان شکوه دوره‌های خود را در بازه های زمانی متنوع چیدمان و آنها را به روش‌های مختلف اطلاع رسانی می کند. پس نگران نباشید؛ شما حتما مدرسی را در برنامه زمانی مشخص و دلخواه خود پیدا خواهید کرد.

مدرسین کلاس‌های آنلاین شکوه

اکثر مدرسین کلاس‌های آنلاین شکوه از داخل کشور تامین می شوند. این برای زبان آموزان بخصوص افراد مبتدی بسیار خوب است زیرا در صورت لزوم معلم می‌تواند توضیحات کاملی را به زبان مادری دانش آموز ارائه دهد.

اما با این وجود برخی مدرسین به ویژه برای سطوح بالا از کشورهای انگلیسی زبان نیز دعوت به همکاری می‌شوند.

در دوره‌های آنلاین از چه کتاب‌هایی استفاده می‌شود؟

در دروس آنلاین از منابع مختلف متنوعی استفاده می‌شود. به عنوان نمونه مدرس از کتاب درسی الکترونیکی مرتبط با دوره استفاده خواهد کرد و درصورت نیاز فایل آن در اختیار زبان آموزان نیز قرار خواهد گرفت. یا در مواردی، برخی مطالب مرتبط با دوره و سطح زبان آموزان جمع آوری و بصورت فایلهای صوتی، تصویری، و یا pp ارائه می گردد.

آیا در کلاس‌های آنلاین باید حتما از وب کم استفاده کرد؟

اگر با استفاده از وب کم احساس راحتی نمی‌کنید، نگران نباشید! در صورت تمایل معمولاً این امکان را دارید که آن را خاموش کنید.

چگونه می‌توان نوع کلاس را انتخاب کرد؟

معمولا برای شرکت در کلاس‌های آنلاین شکوه می توانید با شعب مجاز ما در سراسر کشور تماس بگیرید. پس از انجام آزمون تعین سطح و مصاحبه شفاهی دوره‌های مرتبط به شما معرفی خواهند شد و شما می‌توانید با توجه به زمان و سطح زبانی مناسب خود این دوره‌ها را انتخاب کنید.

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین شکوه چه مواردی باید تهیه شود؟

اقلام اساسی برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

اتصال اینترنت

در مرحله اول، شما به یک اتصال اینترنتی پایدار و قابل اعتماد نیاز خواهید داشت. بسیاری از کارشناسان استفاده از اتصال کابلی (به جای Wi-Fi) را توصیه می‌کنند، زیرا در کل اتصال بهتری ایجاد می‌شود. احتمال مشکلات فنی را کاهش می‌دهد. اگر فقط یک اتصال بی سیم دارید، تا زمانی که سیگنال قوی داشته باشید باز هم مشکلی ندارد.

کامپیوتر

بسیاری از شاگردان وقتی از کامپیوتر، لپ تاپ یا نوت بوک برای کلاس‌ها استفاده می‌کنند، تجربه یادگیری بهتری دارند. هر چند برخی از شاگردان با استفاده از تبلت‌ها مانند iPad و تلفن‌های هوشمند دروس را می‌گذارنند. اما در صورت امکان بهتر است از کامپیوتر استفاده کنید تا تلفن همراه. به این دلیل که کیفیت صدا و کیفیت تصویر اغلب در رایانه بهتر است. کامپیوترها نیز معمولاً‌ سریع‌تر هستند و صفحه نمایش بزرگتر دارند.

هدست

توصیه می‌شود یک هدست با کیفیت خوب استفاده شود. هدست نوعی وسیله برقراری ارتباط صوتی است که دارای هدفون و میکروفون می باشد. در صورت استفاده از هدست می‌توانید سایر صداهای پس زمینه را مسدود کرده و بر کلاس خود تمرکز کنید. استفاده از میکروفون آن نیز صدای شما را واضح‌تر می‌کند، بنابراین مدرس و همکلاسی‌های شما (اگر درس‌های گروهی را انتخاب می‌کنید) می‌توانند صدای شما را به خوبی بشنوند.

وب کم

اگر می‌خواهید از ویدئوهای زنده (لایو) در درس‌های خود استفاده کنید، به وب کم نیاز دارید. بسیاری از لپ تاپ‌ها به وب کم داخلی تجهیز شده‌اند، اما در صورت استفاده از pc، می‌توانید وب کم را جداگانه خریداری و به کامپیوتر خود وصل کنید.
نرم افزار

شما باید هرگونه نرم افزار و برنامه‌های لازم را دانلود کنید. اما در برخی موارد مثل استفاده از پلت فرم Bigbluebutton نیاز به نصب نرم افزار نبوده، صرفاً استفاده از مرورگر Firefox کفایت می کند.

مزایای دروس آنلاین انگلیسی

یادگیری انگلیسی به صورت آنلاین چندین مزیت دارد:

بدون مسافرت

نیازی نیست که در ساعت مشخص در مکان خاصی باشید، فقط باید آنلاین شوید. اگر بخواهید می‌توانید کلاس‌های خود را در خانه، در خانه دوست خود، در محل کار یا حتی در یک کافه ساکت بگذرانید. نیازی نیست نگران گیرافتادن در ترافیک یا از دست دادن اتوبوس باشید. حتی می‌توانید از وقت خود صرفه‌جویی کنید و به منابع آنلاین مفید دیگر مانند وبلاگ‌ها، گزارش‌های خبری و رادیو نگاهی بیندازید!

انعطاف پذیری

از آنجا که معلمان در سراسر جهان زندگی می‌کنند، هیچ مشکلی با زمان وجود ندارد. اگر بخواهید می‌توانید صبح زود قبل از شروع کار، در وقت ناهار، زمانیکه از سرکار به خانه رسیده‌اید، هنگام تعطیلات آخر هفته و یا حتی در نیمه‌های شب، کلاس داشته باشید، یک معلم آنلاین وجود دارد که می‌توانید در زمان‌هایی که شما می‌خواهید کلاس را تشکیل دهد. شما محدود به ساعات کار یک موسسه زبان یا یرنامه محدود یک معلم خصوصی نیستید (لازم به ذکر است که موسسات مختلف برنامه کلاس آنلاین خاص خود را دارند که می‌توانید با توجه به شرایط خود آن‌ها را انتخاب کنید).

تعداد بالای مدرس

هزاران معلم آنلاین انگلیسی وجود دارند. این بدان معنی است که شما می‌توانید معلمی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

منتظر حضور شما در دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی شکوه هستیم.